Sonunda bende doğurdum bi ara hiç doğurmicam sanmıştım😅
22 haziran gecesi tam 41 haftamın dolduğu gün;
gece belimde bir huzursuzluk vardı ve sık sık tuvalate gidiyordum. Eşim sancınmı var dedi yok dedim çünkü yoktu sadece değişik bir his belkide korku doğumu hissetmişim. Sabah uyandım 8de her zamanki gibi kahvaltı ettik eşim gitti kayınvalidem ve görümcemle kaldım birden hafif hafif sızı gelmeye başladı saat 9.30 ama ne olduğunu anlamadım yada konduramıyodum hala doğum yapacağımı :)
Saat 10 oldu ve 15 dk bir birden düzenli sancı gelmeye başladı eşimi aradım gelsin diye saat 12 de dr randevumuz vardı normalde. Eşim geldi gittik valizi falan herşeyi aldık (meryem ana otunu suya koydum hemen ❤️)11 de muaynanedeydik dr muayne etti 4,5 cm açıklık yatış yazıyorum dedi hastaneye yolladı bizi tabi sancılarım çok sıktı odaya geçtik sancı çekiyorum hala birden kusmaya başladım ama öyle böyle değil içim dışıma çıktı kusmaktan bir yandan sancı bir yandan kusma beni çok yordu ağlamaya başladım korkudan bide annem geldi onu görünce daha çok duygulandım (canım anam o da beni doğuruken böyle sancı çekmiş diye) kayınvalidem ve görümcem de yanımda Allah razı olsun onlardan bir an yanlız bırakmadılar hep dua ettiler belime masaj yaptılar. Dr geldi saat 2de açıklığımı ölçtü 6 cm falandı doğumhanenin kontrol odasına aldı beni 1 saat sonra orda açıklığı tekrar ölçtü 7cmdi ve suyumu patlattı patlatınca birden 10 cm oldu ve anında ıkınma hissi geldi hemen doğumhaneye aldı yarım saat sürdü doğumum miniğim 15.56 da kollarımdaydı çok şükür inanılmaz bir an ve mucize 😍
yani sancımın gelmesi açılma doğum hepsi 6 saatte gerçekleşti şükür Allaha isteyen herkese böyle kolay doğum nasip etsin rabbim🤲🏻