Meraba kızlar 38+3 üm 2 gündür iç çamaşırım çok ıslanıyor akıntı değil yani baya bildiginiz ıslanıyor sürekli ic çamaşırımı degistiriyorum ve 2 gündür belimin üst tarafında kaburgalarımın olduğu yerde aşırı derecede sancim var yengemlere söylediğimde suyun sızıyor olabilir hastaneye git hemen bebeğin suyu azalmış olabilir diyolar ama ben bugüne kadar su gelmesini hep şarıl şarıl aktığını duyduğum için panik yapmıyorum yani inanasım gelmiyor ondan ziyade kontrollere devlet hastanesine gittiğim için saatlerce bekleyip bi sonuç alamayıp eve geri döndüğüm için hastaneye gitmeye korkar oldum sizce ne yapmalıyım su olabilir mi böyle bir durumla karşılaşan varmı acaba?