Eda0007 Kızlar merhaba çarşamba günü 63 ile öğrendim bugün beta hcg 160 olmuş. 1 kere düşük yaptım korkularım var hala yükselme oranı normal mi acaba ?
uzaldlal Ben ilk yaptırdım 99 çıkmıştı 4 gün sonra 488 çıkmıştı yarın tekrar yapılacak bakalım kaç olacak kime sorsam 1000lerde diyor benimde ilk hamileliğim bende biraz tedirginim açıkçası
Eda0007 uzaldlal araştırdığım kadarı ile sizin çok güzel yükselmiş rabbim sağlıklı kucağınıza almak nasip etsin. Kaç haftalık ?
Eda0007 Mom54564 belirtilerim uyku hali ve göğüs hassasiyetiydi. gebelik var görünüyor kontrole de gittim 1 haftaya kese görünür dediler
uzaldlal Eda0007 çok teşekkür ederim hepimizin🙏🏻 Uygulamaya göre 5 yarın ilk kontrole gideceğim ne olur bilemiyorum