Ozgesabuncuu aşılamadan önce doktor bakmıştı hatta. Yani labatuarlara. Göre değişir belkide.
Ben Antalyada tüp bebek merkezinde sprem yıkama işlemi oldu. Sperm ve o kağıtla
Ofm hastanesine gittim
Aşılama yapıldı ama tutmadı benm.
Sonra 2 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım cok şükür.
Aşılama da. Doktor bilgisi cok önemli.
Hastane döner sermayesine çalışan doktorlar var Malesef
Aşılama yapılsında para girsin diye.
3 kere 5 kere aşılama yaptıran var
Eğer 2 aşılama da. Olmuyorsa zaten direk tüp bebek demişti profösör doktorun biri bana.
1.kere yaptırıp denemek istedik
Aşılamadan 10.gün sonra adet oldum.
Kısmet olmadı diye vücut dinlensin sonra tüp bebeğe gidicez derken hamile oldumu öğrendim.rabbim herkese nasip etsin isteyen dileyen 🙏