Kızlar merhaba sezeryan sonrası sürekli emzirdim mama falan vermedm çünkü hastanedeki hemşire de yetiyor kan şekeri sonucu güzeldi dedi neyse gögüs uçlarm yara oldu sağ gögüs ucum hepten düz oldu iyice çocukda emmiyor ama süt birikti taş gibi oldu gögsüm akıyor bu sefer solu da emdi uyudu sonra 1.5 saat sonraya alarm kurdum uyandırdım o yüzden mi bilmiyorum emmedi 🙄bu uykusundan öncede aynısı oldu zolra emsirmiştim ama bu sefer evi yıktı geri uyudu🙄kakasını çişini yapıur gegiriyor acaba zaten tok mu 🙄ben boşa mı evham yapıyorum ama gögüslermden canım yanıyor 😔eşim bebedor manuel süt sağma pompası almış bir halta yaramıyor çekmiyor sütü😔nolur bir akıl verin