Nurklc38 Kızlar bebişimin adınında kararsız kalmıştık bi AYAZ vardı aklımız da bir de RÜZGAR EGE ama şimdi eşimle artık karar verdik RÜZGAR EGE olsun dedik zaten ben çok istiyordum o da beni kırmadı sizce nasıl :)
Busranurtopal Nurklc38 evet gerçekten kulağa çok hoş geliyor. Sağlıklı uzun ömrü olsun inşallah annesi 😘❤️
Nurklc38 Mom3834 Aslan ismini hiç düşünmedim ki canım o nerden çıktı 😂 Aklımız da hep iki isim vardı ayaz ve rüzgar 😂