Biz şuanda tam 5 aylığız Allah’ın izniyle 18.10. 6 aylık olucaz bugün tabak kaşık çatal önlük süzgeçli kaşık falan aldık bide mama sandalyesi siparişi verdik hem heyecanlı hem tedirginim nasıl olucak nasıl yapıcam güzel kızım sevicek mi diye ( bide inek sütü alerjisi var ) doktorumuz ek gıda döneminde gelin tekrardan konuşalım dedi 🤗 ilk bebişim tecrübesizim ama çocuk gelişimi okudum lisede bilgim var denicem inşallah ve kızımla öğrenicem 😉