Tatlianne1 clsm maşallah canım. Benim 2800 dü♥️ kızım da tam 36 haftalıkken 2800 dü 39 haftalık doğdu 3540 gramdı
Tatlianne1 clsm Valla evet öyle oldu bakalım bu nasıl kaç kilo doğacak 💙 oyş yerim onları bence ikisi gayet iyi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Egeninannesi1 Haftada 2130 du 🥰 şuan 34. Haftanın içindeyiz 35. Haftada doktora gideceğim bakalım ne kadar olmuş paşam 🤗
busra1997alpaslan2021 Egeninannesi1 banada yazarmisin canım aynı gidiyoruz galiba 35 de 28 Eylül de gideceğim ❤
Umut_beyhan_03 Gull_94 bizde 37 de 3700 dik şimdi 38+2olduk ama dogmaya niyetimiz yok seninki normalmi oldu
Fatosylmz27 Gull_94 maşallah ilk oğlum 2800 doğdu o haftalarda inslah bu ikinci en az 3500 doğar sağlıkla gelsinler de
birgul_990 Gull_94 kaçıncı doğum sizinki acaba. Bende 38+5im ve 4 kilo bebeğim doktorum normal yapamayacağımı söyledi. İlk hamileliğim
Ceydaysn 30+2 iken gitmiştik en son 1550 ydi kilosu bizim küçük beyin de doktorumuz normal dedi ama ben çok tedirginim kilo konusunda mide bulantılarım tekrar geldi malesef sanki çok alamıyormuş gibi geliyor 🤷🏻♀️
Tatlianne1 Ceydaysn hiç öyle düşünmeyin yıpratmayın kendinizi alırlar kilo merak etmeyin senin kusman seni zayıflatır bebeği değil korkma inşallah herşey gönlünce olur ♥️