Merhaba 14+4 gebeyim 2. Gebeliğim şiddetli sağ kasığımda hatta bu tık daha altında ağrı başlıyor ve sağ ayağima vuruyor her yürümem de her ayağa kalkmam da istinasiz oluyo doktor ilk iltihaptandir dedi ilaç kullandım geçmedi fitil kullandım ağrılarım yine geçmedi rahim büyüyor ondandır dendi daha önceki gebeliğim de asla böyle birşey olmadı preklemsi geçirmeme rağmen bu kadar ağrım yoktu zor yürüyorum sanki damarım sisiyo gibi hissediyorum bilen yada yardımcı olabilecek biri var mı acaba ya da bu durumu yaşayan