Dilekcnkn Elifuz Valla sancımı bilmiyorum ama bende 4 gündür sürekli adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum geceleri değil ama gündüz veya akşam oluyor , doktoruna danış sende canım nst bağlarlar bende salı veya çarşamba gideceğim
zeynpdemiiir Elifuz bende de geceleri adet sancısı gibi hafif bir sancı oluyor artık sona yaklaşıyoruz 🥲 bizim hareketlerimizde azalma var sizde de var mı aynı durum
Yunusemreninannesi Artik yer daraldigi icin icerde bebegin gerdiriyorsa oyuzden olabilir canim sanci gibimi dikat et bide cok asiri alursa doltoruna soyle mutlaka son zamanimdasin
Dilekcnkn Elifuz Bende 36+1′im valla bilmiyorum nasıl olcak böyle enfeksiyon falan varmı belki oda ağrı falan yapıyordur bende var
tugcengizzz Bir an banada krap giriyor kasigima bebek karnimda toplaniyor 36 +3 günlük dogum belirtisimi acaba.
Dilekcnkn Elifuz Enfeksiyon malesef ağrı yapıyor canım biz farketmesekte ağrılar,yalancı sancılar olabilir ama ihmal etmemek lazım dinlendiğinde geçmiyorsa hastahaneye git artık son zamanlarımız Allah yardımcımız olsun
Prenses_annesi1 38+2 yiz hiç ağrı sancı yok 😂 arada bi bebegim içerde kasiliyor o kadar bu gidişle sancisiz doğurucam
Elifuz Prenses_annesi1 en güzeli agrı kötü oluyo ya özellikle gece tutunca geziyorum evin içinde tüm gece
Elifuz Dilekcnkn ilaç aldım bir ay oldu kullandım ama geçtimi bilmiyorum ondan sonra daha gitmedim salı gidicem inş
Dilekcnkn Elifuz Valla ben temmuzda verdim yoktu , Ağustos ayında verdim vardı ilaç kullandım geçen hafta doktor doğum için tahlil istedi yaptırdım baktım düşmek yerine yükselmiş çarşamba bir daha gidicem bakalım ne olcak
Elifuz Dilekcnkn bnmde aynı oldu bi yok dediler sonra tekrar gittim var dediler şuan ne alemde bilmiyorum