Egulii Arkadaşlar yeni doğum yaptım bebegimi emzirmeye korkar oldumm gogus ucum yoktu yeni yeni cikmaya başladı bu seferde yara oldu her emzirdigimde agliyorm artik. Doktor garmastan krem yazmis eczane baska bi lanolin krem vermis internette yok ariyorm. Hic fayda etmedi. Onerebilcgniz bisey varmi cok aci cekiyorm....
Ciara93 Egulii her emzirme öncesi ve sonrası mutlak kendi sütünle ıslatmalısın göğsünü. Buna destek olarak olarak lansinohu kullanmaya devam edersen faydasını görürsün. Ama sütle ıslatıp emzirmek gerçekten çok önemli ben öyle atlattım
ipeksfr Egulii karbonatlı su sürün emzirdikten sonra ve üzerini hemen kapatmayın biraz ıslaklığı gitsin. İşe yarıyor . Benimde çok kötüydü.
Egulii erifeKumruEren Silikon gogus ucu aldim ama faydasni goremedim zeytin yagi suruyorum biraz kuruduktan sonra gogus pedi koyuyorm acaba gogus pedi kullanmamam mi gerekir
Egulii Ciara93 kendi sutumuzu surunce geçer mi bebek her emdiginde sut kaliyor zaten ama gecmedi nedense
Fidashka Banada hamileligin son aylarinda krem surup yumusalt yoksa dogurduktan sonra emzirirken agliycaksin dediler.Krem surdukten sonrada sabah uyandigimda gomlegimin onu lekelenmis diye gordum sut herhalde ama bi seferde uzuldum acaba cocugun ilk kez emmesi gereken onemli olan sivi gittide bebisim mahrum mu oldu ondan diye?🙄
Egulii Fidashka banada oyle dediler ama ben dinlemedim simdi ceremesini cekiyorm cok feci bir durum 😕
erifeKumruEren Egulii dogru silikon uç almak lazım canım ben avent aldım büyük geldi bebedor aldık daha ince ve ondan cok memnunum kendi sütünü sür ardından lansinoh krem sür arada zeytinyağı sür ve gögüs pedi kullanmak daha iyi kıyafete temastansa o yumuşak ve hijyenik ben öyle yaptım cok rahatım şükür🙏
Ciara93 Egulii ben ilk doğumdan sonra büyük sıkıntı yaşadım kremler fayda etmiyordu Doktora gittiğimde emzirme öncesi ve sonrası bol miktarda özellikle bütün kahve kısmına sütünü sür dedi. Bu şekilde emzirmeye devam ettim ve geçti cnm
Marpling Egulii canım bi arastır ben silverette aldım.evet oahalı ama gerkes o parayı hakediyor diyor kesinlikle yara olmuyormuş olanları iyileştiriyormuş.çok korktuğum için aldım bekliyorum