Ya bu kabizlik beni bitirdi kan ilacını da kullanmıyorum aslında şurup şeklinde sadece 1 2 kez almışımdır 🤦♀️ Ama geçen gun oyle kotuuuuu oldum ki ayakta durmam imkansızdi en son banyonun fayanslarına yatıyordum acı dan simdi 2 gündür gene çıkamıyorum kayısı incir de ise yaramıyor su içmekte yaramıyor