aiseerol allahım bende 40 hafta 0 oldum ama ne gelen var ne giden sancım hiçbirşeyim yok lütfen bana dua edin de bi an önce doğumum gerçekleşsin çünkü artk çok ağırlaştım yerimden kalkamaz oldum yatakta bile dönemiyorum uyku desen sıfır hamileliğimin 37 haftasında olan kaşıntı sorunum 😔😔😔lütfen bana dua edermisiniz sizde durumlar nasıl bu arada sizde de mi hiç bi doğum belirtilisi yok