yigitegenin_annesi canım 8 de hastaneye gittim. Sabah aç gelmen gerekiyor ben de laboratuvar açılır açılmaz erkenden gittim. Benim damar yolumu açıp kanımı aldılar. Sonra 1 bardak şeffaf glikoz getirdiler. Konsantre oldum hemen içtim ( hemen içmeni tavsiye ederim sona doğru azıcık zorlandım ama dayandım abartılacak bir tarafı yok) içtikten sonra kronometre açıyorlar 1 saat sonra gidiyorsun tekrar kan veriyorsun. Tekrar kronometre açıyorlar 1 saat sonra da 2. Saatteki kanı veriyorsun. Sonra damar yolumu çıkardılar beni taburcu ettiler. Bu süreçte asla yemek yemiyorsun sonra işlemler bitince hemen yedim ben. Bence sen de hemen ye eve gidene kadar bekleme. Zor bir işlem değil hastanede biraz kalıyorsun sadece 2 saat sürüyor o kadarcık😇