mihriban- 2019 Nisan ayında dogum yaptım cok temizdi öncelikle bunu belirteyim. Doguma kendi Dr unuz girmiyor o gece hangi Dr nöbetciyse sizinle o ilgileniyor. Tabi sezeryansa dogumunuz yada sezeryan olursa. Normal dogumu ebeler yaptırıyor aksi bi durum olursa Dr müdahale ediyor. Ebeler de hemşireler de cok ilgiliydi tek kişilik odada 1 gece kaldım bazı odalar 2 kişilik di.