Merhaba kızlar 4 gün önce bende doğurdum🧡🤲🏻
Öncelikle şunı söylemek isterim ki ()ahdım vardı cunku🙈) BEN DOĞURDUYSAM HERKES DOGURUR😬
Gelelim fasülyenin doğum hikayesine..
Ben doğumum her türlüsünden cok korkan,nasıl dogurucam diye aglayan,normal dogumdan korkan,sezaryenden daha da korkan birydm😂
Çarşamba sabah 8:30 da hafif bir sancıyla uyandım..İştahım kapanmış midemde hafif bir bulantı vardı.kahvaltı yapamadım ve sürekli yürüme istegiyle evin içinde yürüdüm.Eşim evden çalışıyordu neyse ki o an da hep yanımda olabildi.Sancılar 45 dakikada bir yokluyor beni biraz zorluyordu ama hemen geçiyordu.öğlene kadar 45 dakikada 1 devam etti daha sonrasında 30 dakikada 1 e ve sonrasında 7 dakikada 1 e düştü.Sakin kaldım..Süreci biliyordum 7 dakikada 1 e düşünce hastaneye gidecektm ama öncesinde asla gitmeyecegme kendmi şartlamıştım.( Burdan şunu cıkardım insanlar erkenden hastaneye gidip evde cekecegi sancıları cekip 20 saat 30 saat sancı cektim cok zordu diyip gebeleri korkutan cok insan varmış😡)
Doktorumla gün içinde iletişime geçtim hep.Sancılar 1 dakika sürüyor sonrasında hemen geçiyordu.Her sancıda ben sezeryan olacagım diyip sancı geçince hayır normal doguracagım dedm eşime😂 Duşumu aldım.Öyle saç makyaj falan da yapmadım anne olacagım cunku cocugumu bir okka makyajla karşılamak istemedim o nasıl ki cok doğal bir şekilde gelecek bende doğal olmalıydım ki birbirimize uyum sağlayalım😂 ( sancılar şiddetlenince saça ve makyaja fırsat kalmadı😬😂😂)
Saat 18:30 a kadar evde sancı cektim ve 18:35 de artık dayanamıyorum diyip hastaneye geçmeye karar verdik.( Hastane 10 dk) hastaneye gittgmde nst ye girdm 30 dk sürdü.Sonrasında çatı muayenesi yapıldı açılmam 4cm.Doktorum yolda geliyor ben hala sezeryan mo olsam diyorm doktorum hayır bekle gelince karar verecegz diyor :) 7 de doktorum geldi beni muayene etti ve 7 cm acılman var dedi ve suyumu patlattı🙈ben cok korktgm için biraz epiduralden destek aldık agrılarıma cok iyi geldi.
koridorda yürümeye egzersiz yapmaya başladık sancılar sık sık geliyor ama asla dayanılmayacak gibi degil.saat 21:00 oldu ve bana bir ıkınma istegi geldi doktora söyledm ve hemen dogumhaneye geçtik doktorum güzelce ne yapmam gerektigini nasıl ıkınmam gerektigini anlattı ve saat 21:30 da bebişim kollarımdaydı🤲🏻💕🌸
Kızlar lütfen kötü hikayeleri dinlemeyin
Kendizi yapamam diye şartlamayın
Hamileliğinizim tadını cıkarın
Çünkü bebek nasıl gelmek isterse öyle geliyor.Normal dogumda olsa sezeryanda olsa o bebek ordan bir şekilde cıkıyor.
Şimdi meleğim kollarımda uyuyor ve bu duygu inanılmaz..
Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Sağlıcakla kalın💕