Minekorkmaz Ela nil pelin melisa bende bu isimlerden birini koyucam ama kararsızlıktan hangisi seçemiyorum
Kelebekkkkkk Gs-08 iki isim düşünüyoruz elisa ve tuana ama ikisi yan yana gelince fazla oluyor gibi. Kararsızız 😊
kedivebebekannesi5555 Gs-08 Ben küçüklugumden beri Melodi ismini koymayı çok istedim , eşimde müzisyen olunca o da çok istemişti lakin oğlum oluyormuş 😅 melodi kaldı elimizde 😅😅
Merve-kumsal ipekgumen benim bi kızım var adı kumsal şimdi bi kızımız daha olcak adını da masal koyduk