Kızlar merhaba Tavşantulumdünyasi diye bir instagram sayfası var, istediğim hastane çıkışı 75 tl ve diğer sayfalarda bu tulumun en ucuzunu 150 ye buldum. Kapıda ödemeleri yok, ben dedim ki siz ürünü hazırlayın parasını göndereyim sonra da kargoya verin. Ama parayı gönderdikten sonra hazırlayacaklarını söylüyorlar. Çok güvenemedim. Daha önce alışveriş yapan var mı buradan? Güveneyim mi yoksa 3 kurus 5 kurus için elimdeki bulgurdan da olmayıp iki katı parayı verp güvenilir bi yerden alayım mı