Deletedmom72720 evet maalesef bugün yazdım ben de cevap alamadım. 37. Haftaya girmek üzereyim daha önce ele gelen hemoroidim vardı ikinci birtane oluştu günlerce acı çektim kremlerle fitillerle iyi oldum. Doktorum ameliyat öneriyor sezaryen doğum ile birlikte onuda aradan çıkabiliriz demişti ama acısına dayanabilir miyim bilmiyorum çok tedirginim kararsızım