33+4 haftalık hamileyim öğretmenlik yapıyorum çalışabilir raporu alıp çalışmaya devam ediyordum iki gündür öksürük olduğum için bugün test yaptım yarın öğlen sonuç çıkar dediler sabah okula gitmeyi düşünmüyorum kimseyi riske atmak istemedim ancak müdürüm rapor isterse çalışabilir raporum olduğu için tek bir günlük rapor alabilir miyim bilgisi olan var mı