Yaprakhzl Kızlar iyi akşamlarr 😘 göbekleri cıkanvarmı aranızda yada nasıl beslenıyorsunuz kılo alanlar varmııı 😕 7. Haftamızdayız 2 kilo aldım ben 😒
Ilkayy Yaprakhzl 7 haftalıkken göbek çıkmaz canım daha bebeğin elleri kolları bile tam oluşmadı pirinç tanesi kadar o gazdan şiler o haftalarda ☺️
gurbetcianne97 Yaprakhzl her bünye farklılık gösterebilir canım. Ödem, şişiklik vs vs birçok faktörü olabilir. Ben 8. Haftama kadar pat diye sigarayı bıraktığım için 3 kilo almıştım. ☺️
Aysem- Yaprakhzl 5 haftalık hamileyim doktorum sadece dondurulmuş ve paket ürünleri yememelsiin dedi. Onun haricinde günde 6 öğün yiyorum inanaılmaz acıkıyorum sanki hiç yemek yememiş bir açıklığım oluyor 🤭🤭69la hamile kaldım herhalde topaç gibi olucam böyle yemeye devam edersem 😂😂
yaren-1 Benim 20. Haftada anca çıktı göbeğim 7. Haftada nasıl çıksın 😂 daha portakalda vitamin 😅 kilo almamak için bol sıvı tüketmenizi aşırı yemekten kaçınmanızı ve yürüyüş egzersiz gibi hafif sporları öneririm bu şekilde çok daha az kilo alıyorsunuz ☺️
Yaprakhzl Ayyyy Çok korkuyorum yaaa 52 kıloyla hamile kaldım gerçi akşam tok karnına tartıldım 54 çıktım kötü oldum. Benim doktor glutenli yicek asıtlı herşeyi yasakladı tatlı ve tuzluda dahil 😅😅😅
gldn065807 Yaprakhzl göbek daha çıkmaz gaz falan oluyor o sisiriyor ben 13 haftamdayim daha bisey göbek falan yok 2 kilo verdim aksine almadım hala 58.6 kalmıştım 56 düştüm
Cansuada24 Yaprakhzl ic karın dış karın genişligi var canım benim suan 14 haftalık birazcık cıktı kiloda bu haftama göre 2 kilo aldım ama eger bende evde kalsaydım alırdım baya kilo
ArenAsilmomm Yaprakhzl valla 8+1 im çıkanın çıkıyor benimde çıktı gaz falan da değil yani insanları bu şekilde niye empoze ediyorlar bilmiyorum o kadarlık bebekten ne olcak, yok çıkmaz, yok gazdır bilmem ne çıkanın çıkıyor bacımmm Allah Allah
gldn065807 ArenAsilmomm ya bak yazmayayım dedim hala uzatıyorsun yorumunu yap çekil kenara sanane insanların yaptığı yorumdan git doktoruna sor bakalım o gebek neymiş daha ulturasonda görünmeyen bebek senin karnını okadar buyutebilirmi acaba zaten göbeğinde bile değil bebek herkezi ti ye alarak hayret bisey post sahibi cevabı vermiş gerisi seni ilgilendirmez burda çok insan varki senin gibi haddinizi bilin yorumunu yap tamam kimsenin yorumunada karışma
Pinarr35 ArenAsilmomm aynen benimde cikti 8 haftaligim ikizlere hamileyim.isin aksi gaz gbi degil karnim sert tas gbi oldu 2 gundur
Beyza00_ Yaprakhzl en son 6 haftalıkken tartıldım tartım kırıldı şuan nekadarım bilmiyorum 😂 ama ben zaten göbekliyim çıkıp çıkmadığını zor anlarım biraz 🙊
erdem_agah Yaprakhzl almadim ama vermis olabilirim. Midem bulanmiyo ama içim birşey istemiyo. 8 haftayiz.
erdem_agah Yaprakhzl göbek de şuan çıkmaz zaten. Benim ilk gebeligimde 20 den sonra bile hemen hemen yok gibiydi
ArenAsilmomm Haftamdayım durum bu 😂 bu kadar da gaz olamaz herhalde, ki gazım yok insan kendimi bilmez mi
ArenAsilmomm gldn065807 hahhhaah ben senin şahsına özel birsey demedim ki bu kadar insan içinden sen neden üstüne alındın? Tamam en çok senin göbüşün çıksın 🤭 ayrıca ultrasonda bile gözükmeyen bebek mi? Ultrason kağıdımı da atmamı ister misin?😌 genelleme yapıyorum ben ama maşallah bi en üstüne alınıyorsun belli ki problemlisiniz Allah yardımcınız olsun 😘 bir daha sana cevap bile vermeyeceğim sende o güzel ellerini yorma derim
gldn065807 ArenAsilmomm valla canım ben problemli değilde sen problemlisin yazık kompleksin var heralde biseyler kanıtlama peşindesin bu mecrada bisey kanıtlamak zorunda değilsin hala kanıtlama derdindesin genelleme de yapamazsın o yorumun birinide ben yaptım çünkü göbek çıktı çıkmadı değil senin çıksın hadi ya senin göbeğin kocam tatmin ol yazık inşallah kocaman olur göbeğinde sevinirsin üzüldüm sana Allah yinede sagsaglim kucağına almayı nasip etsin herkezde kendi yorumunu yapsın çekilsin bundan sonrada doktoruna da sor bakalım bu konuyu ne diyecek 😅