Nisalimon Merhaba taze anneler Nisan dogumlu olupta kalp atışını duyaniniz oldumu acaba çok merak ediyorum
Kumsalsmom Nisalimon çok az duyduk bizde ama ultrasonda atışı gözüküyorsa duymanız çokta önemli değil bizim doktorumuz öyle demişti
Beyza00_ Nisalimon doğumum 3 Mayıs görünüyor ama bence Nisan sonuna gelir diye düşünüyorum 😂 ben 5 haftada duydum doktor kalp atışı var dedi 7+5 oldum 🌺
1ilyda-61 Çok şükür 10 haftalık olduk 🥰 6+4 te kalp atışı duyduk bir sonraki randevu için sabırsızlanıyorum ☺️
hsqldnbebeqm Sata göre 29 yada 30 nisan doğum. Daha gitmedim salı günü randevum var ozaman duyarım inşallah 😍 aksi bi durum yoksa 8,haftalık oluyor işte bakalım.
Ddm-dlr Benimde 28 gözüküyor 8+5 haftalıgım 6 haftada doktorum gördü 7 hafta azda olsa duydum 8 de suan tam net artık