8 yıl önce sancım olmadıgı için 41.haftanın sonumda suni sanciyla yatısım yapıldı önceki geceden akşam 6 ya kadar hiç bişey yeyip içmeme izin vermemişlerdi.suan nasıl oluyor acaba bilen varmı?ilki normal buda normal gözüküyor.internette normal doguö yapn birinin sancı çekerken yediğini görmüştüm.sabahları aç kalınca tansiyonum ve şekerim acayip düşüyor bu konu beni çok düşündürdü?