Hanımlar bugün Bi değişiklik var üzerimde doğum belirtisi mi aceba - afedersiniz ama gaz ve ishal var
-kalçam ve bacaklarımda ağrı sızı
-göbeğim genelde sertti
-aşağı bölgeme ara ara sızılar girdi aşırı derecede birde nişan renksiz olur mu sümüksü şekilde öyle geliyor da
40+1 olcaz