40+5 gecesinden 12 de baslıyan sancılarımla sabah 7 ye kadar evimde yorganın altında kendi sancılarımı çektim 1 saatte yarım saatte 10 dakıkada en son 5 dakikaya düştü ve saat 7 olmuştu Annem ve eşimle birlikte acilden giriş yaptık muayeneye aldılar ebe 8 cm açıklık olduğunu söylerken birden suyum patladı muayene ederken doğumumun baslıyacagını yatışımın yapılması gerektiğini ne kadar cesaretli oldugumu söyledi evde kendi kendine çekmişsin dedi üstelik sesinde hiç çıkmıyor diyordu birde bana sorsanız dedim cunku inanılmaz canım yanıyodu ama ben nefes alısverislerimle ve kendimi kasmadan sancılarımla basa çıkıyordum sabah 10 a kadar sancılarım sürdü 10da suni sancı bagladılar 11 bucukta suni sancının etkisiyle ıkınmalarım oldu 3 ıkınmada ve doktor ve ebem sağolsun çok destek oldular bana bebeğim geldi beni en çok zorlayan sancılar ve dikişler atılırkenki acıydı sadece dikişte bagırdım biraz 🤣🤣 Ama Rabbim Sabrını veriyor bi şekilde bebeğimi karnıma koydular bembeyaz pembe bi oğlan Allahım dedim bu nası bi güzellik öptüm sarıldım 3 kilo 185 gram geldi bal yanaklı bembeyaz hafif sarı bi oglusum var aşk yasıyoruz kendisiyle rabbim doğumu olan kardeşlerime kolaylıklar versin ❤️