Powergirls doktor hanım doğru olanı yapmış fakat b8zim ülkemizde doğru olanı yapan doktorlar pek sevilmiyor. Gecede kaç kişi geliyor sizin gibi açık servislere adet gecikmesi yok evde test yapmış pozitif kısa kısa gidiyor acile kan vermeye. Ya da hamilelik belirtisi var haman bi gideyim kan vereyim. Enfeksiyonunuz olması acil durumunuz olduğunu göstermez adet gecikmesi olana kadar beklersiniz ilaç kullanmadan ya da salı günü sağlık ocağında tahlil yapıyormuşlar iste o güne kadar bekleyebilirsiniz ilac kullanmadan. Kaldı ki eski postunuza baktim da kesin bir enfeksiyon da yok siz olabilir mi diye düşünüyorsunuz daha doğrusu siz hamilelik belirtisi hissetmişsiniz ve Su an meraktan test yaptırmak istiyorsunuz.