Gul76 Kızlar lutfen yasiyan varsa fikir versin bebegim yeni 2 aylik oldu sütüm git gide azaliyo doymuyo agliyo acliktan da uyuyamiyo bende geceleri uyusun diye mama veriyodum bi kac gündür mama vermeye baslayinca göğsümü emerken ağlıyo sağa sola agzini götürüp getiriyo zaten gündüzde doymuyo meyve püresi kasikla 1.2 defa verdim onuda versemmi vermesemmi diye kaldim cevremdekiler mama disinda ek gida verirsen cocuk iyice sütünden olur diyo napicagimi bilemedim
Azizinannesi2 Gul76 Ek gıda için çok küçük vermeyin bence onun yerine mama verin azda olsa sizi emsin
AnayimBenAna_ Gul76 2 aylık çocuğun midesi ve bağırsakları anne sütü ve emsal mamalar dışında yiyecekleri sindirecek kadar işlevsel değil hata yapmışsınız
Zeytin20 Gul76 2 aylık bebeğin bağırsakları oluşmadı. O meyveyi nasıl öğütüp yok edecek yapmayın etmeyin. Açın internetten araştırın bi doktorunuza danışın. Emmezse mama verin ekstra bişey vermeyin.
Elbet-birgun-kavusacagiz Gul76 ayy vermeyin meyve falan ek gida icin cok erken hazmedemez hastalanir allah korusun
Gul76 Zeytin20 netten tabikide 6 ay yaziyo ama açlıktan ağladığı için bende canım yaniyo aglamasina dayanamiyorum ikilemde kaliyorum yani bilmiyorum napicam
Burcu4135 Zeytin20 2 aylık bebegin bagırsakları olusmadı mı? İyimisiniz siz. Anne karnında tüm organları gelişir. Yanlıs bilgilerle insanları telase vermeyin. Sizde acın biraz internette arastırma yapın. Post sahibine: 2 aylık bebek icin ek gıda büyük hata. Sadece takviye mama verin ve kendi sütünüzü.
gokcekocyigit07 Ek gıda için çok ama çok erken 6.aydan itibaren geçmelisin, öncelikle sakin ol, süt arttırıcı besinler tüket, bebeğinle iletişim halinde ol, mamaya bile gerek yok, bebekler sadece emmek için değil ilgi için de ağlar. Hiç yapamadın doktora git.
Gul76 gokcekocyigit07 yani ac olduğu cok belli çünkü çocuğum normalde emzik tutmaz sadece acikimca tutardi ağzına koydugumda deli gibi emiyo bide 2 gündür elini agzina koyup emiyo
gokcekocyigit07 Gul76 çünkü parmaklarını, kendini keşfediyor, lütfen biraz araştır, bezini takiple mesela, o kadar çok şey var ki 👍
Zeytin20 Gul76 mama verin. Her çocuk emecek diye bişey yok. Bazen sütü olup emmeyen o kadar bebek var ki. Anne sütüne en yakın mamadır. Bebeğin gelişimine göredir.
zehranurr Gul76 sadece açlıktan ağlamaz bebek gazı vardır ağlar, daha 2 aylıkmış anneye ihtiyaç duyar ağlar sadece kokun için bile ağlar. Keşke daha fazla mama verseydin ama bebeği ek gıdaya geçirmeye çalışmak gibi bir şey yapmasaydın
[silindi] Canim birisi mi önerdi 2 aylik bebeğe ek gıdaya geçirmeyi sen mi düşündün bilmiyorum ama yapma bir daha o meyve püresi hazmedemiyse şuan daha büyük bir sıkıntı çıkaracak onun yerine mama sayısı arttirsaydin gece değil üç öğün onu verseydin
Szeys Gul76 Ek gıda için çok erken. Onun yerine gece mama verip gündüz tüm gün emzirebilirsin. Bir de bestlak damla gerçekten çok işe yarıyo tavsiye ederim. Bol su ve damla. Sütünün arttığını göreceksin
2prens1prensesannesi7 Gul76 Ya gerçekler 2 aylık bebeğe meyve püresi verilir mi bi çocuk doktoruna götürün o size doyup doymadığını söyler ona göre hem emzirme Hem mama takviyesi yapılabilir en azından 6-7 aya kadar lütfen bebeğinize eziyet ediyorsunuz meyve püresi nedir 2 aylık bebeğe yıl 2021 kusura bakmayın hiç mi araştırmadınız doktorunuza sormadınız annenizde mi bilmiyor
Gul76 2prens1prensesannesi7 cahil bi insan degilim sadece anneyim lutfen burda bisey sordugumda hic bisey bilmiyormusum gibi kırıcı konusmayin ac oldugunda surekli ağladığı icin dayanamiyorum belki birazcik doyar diye denedim
2prens1prensesannesi7 Gul76 Parmaklarını emmesi ve sürekli ağlaması aç olması değildir kg alımında yavaşlama yada kg verme varsa doymuyordur lütfen bi çocuk doktoruna yada sağlık ocağındaki ebenize sorun
Merve43 Gul76 yapmayın allah askina ya 4 aylık filan soranları çok duydum da 2 aylık bebeğe ek gıda nedir bağırsakları ne ki onun iki gün sonra kalasından kan geliyo diye post açarsınız burda
[silindi] Gul76 meyve püresi verip çocuğun bagirsaklar tahriş etmekten iyidir onu anlatmaya çalışıyorum çocuğunuz şuan anlattıklarıniz bakılırsa ac bence mama takviyesi arttır hipp öneririm geçebilirsin ona sütüm den tamamen kesilmesin diyip meyve püresi vermek çok garip yarin bence dr bir danışın
AnayimBenAna_ Gul76 canım kusura bakma ama 2 aylık bi çocuğa anne sütü ve verilebilecek mamadan başka bişey vermek cahillik üzgünümki. Kaynananız falan vermeye kalksa ortalığı yangın yeri yapar kıyamet koparırsınız normal şartlarda ki en basiti bi sağlık ocağında bile her yerde afişler var bangır bangır diyorlar ki ilk 6 ay su bile vermeyin anne sütünden başka diye.
Seyda1990 Gul76 normalde 6 aya kadar Doktorlar su bile önermiyor eğer mama yerse arada bı 2 3 kaşık su verin diyor doktorlar siz meyve püresi vermişsiniz yazık ama o daha çok küçük onun midesi neki meyve püresini sindirsin. Evet siz bir annesiniz ama paniğe kapılıp yanlış şeyler yapmayin Allah korusun sonucu korkutucu seyler olabilir. Sağlıkla büyütün bebisiniz hayırlı evlat olsun inşallah
2prens1prensesannesi7 Gul76 Onun iyiliğini isterken bile hata yapıyorsunuz anne sütünden geçen besinlerde bile gaz varken bebek hazmedemiyor gazdan ağlıyor meyve püresi verince onun halini düşünün eminim Ki sütünüz yetiyordur ona bi kaşık bile emse yeterli günde 30 ss mama verebilirsiniz ama sütünüz 3-4 saat geçipte gelmiyorsa ( ben bile 3 çocuk annesiyim ama bu devirde çok kötü durumlarda bile doktora yada sağlık çalışanı arkadaşıma sorup hareket ediyorum ) sizi kırmak değil amaçım biraz önce bi bayan arkadaşımız yazmış kayınvalide verse kıyamet koparan insanlar var lütfen
bilges Gul76 2 gunde bir kaka yapiyo diye mi ac oldugunu düşünüyorsunuz. kilo alimi iyiyse ac değildir. benimde cocugum o aylarda 3 gunde bir yapiyodu. ama kilo alimi masallah cok iyiydi.