Berin Iyi geceler kızlar. Son 9 diyoruz 28 inde sezeryan olacağım 🤲😇 Çok heyecanlıyım Allah sağlıkla kavuştursun hepimizi inşallah🤲🤲 duanıza ihtiyacm var 😇🤲
Merve12345 Berin amin canım hayırlı ve sağlıklı kavuş inşallah benim de 27 sinde sezeryann günüm 😊🥰🧿💜
gokcekocyigit07 Berin evet bakalım perşembe tekrar kontrl var hayırlısı, Allah sağ salim kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤗🤲
Merve12345 Cuma günü son randevum var bakalım 10 gün önce 2550 kg dedi ama zayıf dedi doktor sizin kaç kilo bebişleriniz kızlar ? 38/3 de sezeryan olmuş oluyorum bu arada
Nafiyee01 Merve12345 benim 34 haftada 2350 dedi canim suan tam 37 yim bilmiyorim kilosunu direk sezeryangunu verdi cunki kac kilo dogacagi merak konusu 🤔 bende tam 38+1 de yapcam dogum 27 eylul benimde
Aysel_poyraz Merve12345 neden sezeryan kendi isteğinizmi benimde sezeryan olma ihtimalim varda bebeğim doğum poziyonu Almadi hâla o yüzden merak ettim
Merve12345 Nafiyee01 benim cuma günü kontrol var bakalım öğreniriz heralde sağlıklı olsunlar da kilonun pek önemi yok tabi canım bakalım bu hafta bitmek bilmez artık 😀
Aysel_poyraz Berin benimde 6 ekim inşallah çünkü bebişim hâla doğum pozisyonu almadi büyük ihtimalle sezeryan
Nafiyee01 Merve12345 dogru diyorsun canim benim kizim 37 haftada 2500 kilo dogdu kucuktu ama saglikliydi cok sukur kilo okdrda onemli degil valla gecmiyor hergun ayri stres hergun ayri uzuyor saglikla kucagimiza alalim bebislerimizi kiloya kafani takma oyuzden 🥰
aslanreis Berin evet bende yatak odasında beşiği gördükce heycanlanıyorum doğum kanalına girmiş bide sıpa baskı yapıyor doktor yat bu hafta dedi yatarak hiç geçmiyor zaman
Nafiyee01 Aysel_poyraz benim ilk dogumumda sezeryandi 37 haftada kanamam oldu acilmam sancim olmadigi icin sezeryana alindim bundada sezeryan malesef 🙄☺️