3-melek-annesi Kaçıncı haftadan sonra zorunlu sezaryen için gün veriliyor bilgisi olan paylaşabilir mi rica etsem.
Gzmm14 3-melek-annesi Bana doktorum 36 dan sonra konuşuyorum doğum şeklini dedi. Bakalım haftaya konuşacağız ama bende burada bekleyeyim.
Pambix 3-melek-annesi zorunlu sezeryansa genelde ,38 den sonra alıyorlar bebekte annede problem yoksa. Benim ikinci sezeryanim olcak Dr ,38 haftanın içinde alırız dedi
Ilkim_05 3-melek-annesi 35 haftalığız bakalım bugün gün alacağız sezeryan gibi gözüküyor henüz dönmedi ogluşum cok heyecanliyım
3-melek-annesi sedanur4004 34. haftanızda ne zamana gün verdi . Yani kaç haftalıkken gireceksiniz doğuma
sedanur4004 3-melek-annesi adete göre 38+3 oluyor ama benim bebeğim hep önden gidiyordu ultrasona göre de 39+2 de olmuş oluyor.