42500 Kızlar 36+2 yiz bugün tuvaletteyken peçeteye sildikten sonra beyaz kıvamı koyu hafif top gibi bi şey geldi normaldede akıntım oluyor pek önemsemedim acaba nişan olabilir mi
hilaldg300 42500 kahverengi yada kırmızı olcak diye bişey yok canım benim beyaz sarı arası bir renk gelmişti kızımda
Nuralp1453 İki gündür sarı sümüksü kıvamda bir şey geliyor ve nişanın sarı kahverengi kırmızı renkte olabileceği yazıyor internette 37 haftalığım sizce nişan olabilir mi
Min_demirkol Nuralp1453 aynı durumdayız sanırım nişan değil yaklaşık bir haftadır böyle çünkü. Ne gelen var ne giden 😃
irem9797 Nuralp1453 nisan gelse anlarsın ya bende hep acaba bu nisanmı dedim her akıntıya dun geldi hafif sanciyla geldi yapısı falan dedikleri gibi gayet sumuksu hafif pembeye çalan tuhaf bisey gayet anlarsın yani nişan bu dersin görünce
Merveex42 Ah benimde gldi galiba acik pembemsi bsyler. Tuvlte gidncede silince peceteyede bulasiyor. Hastnyi aradim sancin yoksaa bekle dedi. Sanci ney arkdslr.? Kanrm sertlesiyo arada alt bölgme bi agri geliyo sanki iplerle cekiliyo gibi basinc anlmdm 🥲
Ylz_ Merveex42 sancı belden giriyormuş adet sancısından biraz daha ağrılı. Bir de sancı belirli aralıkla oluyormuş. Yarım saatte bir on dakikada bir beş dakikada bir gibi