Elbet-birgun-kavusacagiz Mete123- dr ler sola yatmayi tavsiye ediyo kan akisi daha iyi oluyo sola yatinca. Ama hangi haftadan itibaren yatilmali onu bilmiyorum
o1anneadayi Mete123- 13. Haftadan itibaren yüzüstü yatmayı yasakladı doktorumuz araştırdığım kadarıyla 20. haftadan itibaren de sırt üstü yasak sola yatilmasi gerekiyor
Bebiscann Mete123- yüz üstü ve sırt üstü uyuma ikiside bebeğin sağlığını kötü etkiliyor bilgin olsun, sağa vela sola uyu, bebeğin en iyi beslendiği ve rahat ettiği şekil sol taraf canım
Mete123- Elbet-birgun-kavusacagiz yüz üstü yatınca karnımda değişik hisler hareketler oluyor. Bebeğin hareketlerinden çok farklı
Mete123- Elbet-birgun-kavusacagiz istemsizce yatıyorum bilerek isteyerek değil böyle daha rahat oluyor ama zarar verir mi acaba korkuyorum sadece sonra üzülmek istemiyorum
Minnosannesi38 Mete123- aynı bende yüz üstü yatmayinca uyuyamıyorum alışamadım bir türlü sol a yatmaya
Mete123- evlatkokusu0806 benim hep uyuma şeklim öyleydi şuanda aşırı karnım yok uyku esnasında oluyor uyanıyorum düzeltiyorum kendimi ama
4438bebegim Bende yatamıyorum sanki karnım balon 🎈 gibi dizimi yukarı kaldırsam tuhaf oluyor koysam baskı oluyor uyku esnasında bazen sertleşme oluyor dönemiyorum, son haftalar hızlı geçsin inşallah
Hayal_et07 Sol tarafa yatmak lazımmış ama yeminle solum çürüdü şimdiden😓 En çok sırtüstü yatmayı severim ama riskli
Betulkayaar Mete123- 29. haftamdayım sırt üstü yüzüstü yatmak sağlıklı değil sürekli sağa yatmak da iyi değil. Ama sol tarafım çürüdü benim birde karnım ağrıyor artıkk sola yatarken. Uykular haram oldu. Gün sayıyorum doğuma😭
Yagmurgel2020 Valla bebek izin beriyosa istediğin gibi yat benim doktorum bebek 1500 gramı geçene kadar istediğin gibi yat dedi bende yattım 27 haftadan sonra sanırım hep sol ama gece uyurken bazen dönüyorum farketmeden