baloglusuuumm Yaklaşık iki hafta önce covid aşısı oldum ,21 .haftadayım tetenoz için sağlık Ocağından çağırdılar bi sıkıntı olur mu bilgisi olan var mıı??
icimdekisusis baloglusuuumm Bende 1 hafta önce tetanoz oldum biontech içinde sağlık ocağındaki hemşire 2 hafta sonra ol dedi ama doktorum 1 hafta sonra olabilirsin dedi. Kafam karıştı ama olacağım biontech. Allah hepimize yardım etsin kazasız belasız atlatıp bebeklerimize kavuşalım inşallah 🙏
diamond2635 baloglusuuumm bana da doktorum iki hafta bekle dedi.14 ünde covid aşısı oldum 28 inden sonra tetanoz olacağım inşallah
Acooo baloglusuuumm Onu doktoruna danış canım bende covid aşısı olmaktan korkuyorum bebeğime bi zararı olur mu😔
efsaneeozgee benim doktorum beklemene gerek yok dedi ilk doz tetenozdan 4 gun sonra ilk doz biontech oldum ikinci biontech ten 3 gun sonra da ikinci tetanoz u oldum kol agrittigi icin ara tavsiye ediyorlarmis
baloglusuuumm icimdekisusis amin amin inşallah valla ağrısından sızısından değil çocuk bi zarar görmesin diye tasalanıyoruz
Senol baloglusuuumm şüpelenme canım tedbir amaçlı diyorlar 2 hafta .. tam dolduysa zaten git aklına bişey takılırsa yinede sor vurdurmadan
Arfe Sultankiz bende tetenoz oldum dedım bıontek olmak ıstıyorjm kac kafta sonra gelım dedım hemen vuralım dedı hemsıre bısı olmaz dedı ben korktum agır olur 2 si diyee 🤗
Acooo baloglusuuumm 3 aydan sonra olun diyorlar doktoruma danışıcam bazı gebelerde düşükle sonuçlanmış aşıdan sonra bundan dolayı endişelendim rabbim korusun bebislerimizi ve bizleri😊🙏🏻🤲🏻