Bugün acile kontrole geldim 40+2 olduğum için nstde sancım çıktı ama ben hiç hissetmedim nöbetçi doktor seni eve göndermem yatıralım takip edelim dedi yatıyorum ama hiç bir sancı yok nstde sancı çıkmıyor bu şekilde sunide başlatmıyolar şuan boşuna yatıyorum ne olur acaba başına böyle bişey gelen varmı