Boylubebek58 Bende bel ağrısı ve bazen nefes almkta zorluk cekiyorum çoğu herseyihazir bazı eksikler var ☺️
Denizmila21 Boylubebek58 Aa 1 gün var ☺️ 29 +5 iz yeni bişeyler almaya başladık . Daha odası vs birsürü eksik var .bebeğin hareketleri baya arttı bazen garip böyle can yakıyor gibi oluyor . Birde akşama doğru karnım iyice geriliyor yedikçe içtikçe 🤭
Busragonullu32 Boylubebek58 yaaaaa bizde 29+4 haftaliğızzzzzz 👒🩰 Hareketlerim artık kısıtlanmaya başladi ve öyle nefes alip verişim var ki sanki koşudan gelmişim😄 Bizde bebek odamizi bekliyoruz çoğu herseyimiz hazir banyo takimimiz eksik sadece 🥰
Denizmila21 Boylubebek58 Bu arada en çok merak ettiğim kasım sonunu bekleyecek mi ? Yoksa kasım ortası gibi mi gelecek 😃
hazaltolga1 Boylubebek58 29+2 bel ağrısı ve nefes darlığı 🥺 çok çabuk yoruluyorum nefes nefese kalıyorum hemen
Dygokn Bizimde yarın 29+1 olacak sezeryan istiyorum 37 yada 38. Haftada alıyorlar sanırım kasım sonunu beklemez diye düşünüyorum kısmet
Boylubebek58 Bana Aralık başı dedi doktor ama haftalık 29 olanlar Kasım sonu oluyor bide benim sezaryen olucak şuan 80 gün ama on günü cikiyorum 70 gün olarak hesaplıyorum ben siz
Pelin-1 Boylubebek58 29+5 iz biz de ikiz💙💙 is yapmam bu hafta itibariyle yasaklandi😐 bakalim inşallahh sali gunu kontrolde guzel haberler aliriz 🤲 cok mide yanmam oluyor ve karnimda cok toplaniyor bebekler aci veriyor
Pelin-1 Boylubebek58 benim de 29+0da biri + 1400 biri 1300gramdi bakalim sali 30+0oluyoruz kac olacaklar merak ediyorumm
Boylubebek58 İlk musanmde özele gttim sonra hep devlete gttim artık bu aydada30 da kontrol e gidip tahlilelrimi yaptrip Ekim başı gibi kendi ozeldontruma gtcem son aylarda