Handan13 Kızlar selam. Hamilelikte kayısı çekirdeği kurusu yemek zararlı mıdır bilen var mı. Bugün 3-4 tame tükettim sonra duydum ki zehirlenme gibi sonucları olabiliryormuş biraz endişelendim gebeliğinde tüketen var mı 😓
anneyim_33 Handan13 bende zehirleme olur diye duydum cnm ye ama az ye kararında ye fazlası zarardir herzmn herşeyin
Oykum_23 Handan13 bende yiyorum canim cekiyor nedense ama aci olmadimi sorun olmuyor diye biliyorum acisi zehirliyor tatliyida tabi cok yiyince zehirleme ihtimali var cok yemeyin yinede ama azcik yemekdendebisey olmaz
kkuubbrraa Handan13 gebelikte bilmiyorum ama biraz fazla yşyince zehirlenen var o yüzden en iyisi yeme
Fatmabngl Ben yiyorum çok şükür bu zamana kadar bisey olmadı. Badem gibi bişey zaten niye zehirlesin ki.
Mehtap23 Handan13 ne zararı olacak kayısı çekirdeği heleki gün kurusunun çekirdeği çok güzel😍 biz her sene ayırırız kış için.kışın çerez niyetine hep yeriz . Bahçelerimiz var. Kayısı çekirdeğinin acı olanları var belki onlara zararlı demişlerdir . Onlar zaten tadı bile zehir gibi istesende yiyemezsin yani 😀