anneyim_33 Niye oluyor bilgisi olan varmı ilk gebeliğim bilmiyorum aynı haftada olanlar sizlerdede oluyor mu yani tarif ettiğim yer dış.dudak deniyor.sanirim bide ikisi aynı seymi onuda bilmiyorm ama
Beyzanur138 anneyim_33 yarın tam 38 haftalık olucam bende de var tam üstü yumuşak bazen çok acıyor bazen normal ebe arkadaşıma sordum hormonlar dedi taa ayın 27 randevum var