Fulyaaa1 Kızlar dünden beri baş agrısı ve üşüme yaşıyorum bugün de hafiften bogaz ağrısı başladı üşüttüm sanırım ilk gebeliğim ne yapacağımı ne kullanacağımı bilmiyorum üstüme daha fazla atmadan önlem almak istiyorım ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz 🥺
Busragb Bende grip yüksek ateş boğaz ağrısı geçirdim geçen ay ilaçta bi tek parol kullandım turşu suyu sarımsaklı yoğurt ballı limonlu ılık su falan tükettim 2 günde toparlamıştım kendimi çok geçmiş olsun )Fulyaaa1
minibiri Fulyaaa1 ballı sıcak ılık su veya ballı süt yine sıcak veya ılık tüketmenizi tavsiye ederim.
Petyynut Fulyaaa1 bol su, sarımsaklı limonlu çorbalar ve C vitamini takviyesi(suya atılıp içilenlerden) işe yarıyor 👍
bilges Fulyaaa1 kestane bali limon taze zencefil karabiber bir karisim hazirlayin 1 hafta durabilir her sabah aksam bibyemek kasigi veya tatli kasigi cok iyi ben hafig bogazim acisa yansa hapsirsam hemen ondan yerim 2 sate hic biseyim kalmaz . hala daha hasta olmasam bise her gun bi yemek kasigi yiyorum 3 yasinda oglum var hatta onada bir tatli kasigi gunde bir sefer veriyorum.
Cansuada24 Busragb yeminle cok ihtiyacımız var tavsiyelere denicem dediklerini suan ballı süt iciyom zaten 🤧
Cansuada24 Bende aynı durumdayım gece bogazım agrımaya basladı ates suanda da burun tıkanıklıgı insallah kolay atlatırız gecmiş olsun canım 🤧🤒
Eabkrc Cansuada24 liadin burun acici sprey kullanin sabah kullandim aksama kadar nefesi alabildim ve faranjitim var agzimdan enfes alabiliyordum burnum komple tikanikti ha suan elimizde yoksa cay barsagima tuz atın burnunuza cekin biraz aninda nefesi acip rahaatiyor
Fulyaaa1 Cansuada24 hiç bi fikrim yok o terleme işlemini hamilelikten önce grip ilacı alıp yapardım şuan ilaçsız o etkiyi gösterir mi bilemiyorum. Bide az olurum olduğum zman zor atlatırım doktora gitmekte fayda var mı acaba
Busragb Cansuada24 ben internette hamilelerde 37 nin üzerindeki ateş tehlikeli diye okumuştum düzenli ölçtüm ateşimi 37 yi geçtiğinde hemen sirkeli suyla bezi ıslatıp vücuduma koyduk
Cansuada24 Fulyaaa1 inan doktora gitmeyede korkuyorum korona olmayana bile koronasın diyolar insan korkuyor gitmeye
Cansuada24 Busragb atesim 36.6 yüksek degil hep ölcüyorum sıcak seyler icince terliyorum atesleniyorum sadece boğaz agırısı bide basım fena gümlüyor halsizlik yok cok şükür
Gizemin-minnakI @Fulyaaa üşüttüğünüze emin misiniz ? Bende burun akıntısı hapşurma hafif vücut kırgınlığı var . Acaba kovid olabilir miyim diyorum . Teste gştcem birazdan . Ama bugün doktorumla konuştum . Salgın olduğunu söyledi bir de ıhlamur iç nane limon tüketmeni istemiyorum dedi .
Cansuada24 Gizemin-minnakI aynen salgın olduguna bende eminim koronayı biliyoruz belli baslı eklem agrısı halsizlik vs onlar yok cok şükür sadece bogaz agırısı burun tıkanıklıgı bide baş agrısı
Fulyaaa1 Gizemin-minnakI üşüttügüme eminim yemek yapamıyorum diye annemde kalıyorum annem köyde ve bi kaç gün yağmurluydu hava atletsiniz ve yazlıkla gezdim üşüdügümü de hissedim
Cansuada24 Gizemin-minnakI bilemicem ben gecirmedimde hic internette yazanlar onlar korona belirtisi diyor