Elifyesilcamakmen Ben hep normal istiyordum ama devlet hastanesinde acile gittim kendi gözlerimle ebelerin oradaki Doğum alacak bayanlara davranışlarını gördüm,dedim Allahım sen beni muhtaç etme devlet hastanesine,birde orda kadınların bağırış çağırışlarını gördüm,dedim kesinlikle sezeryan olucam ben dayanamam dedim ağladım psikolojim bozuldu ama sonra arkadaşlarım biraz cesaret verdi normal yapmam için şuan düşüncem normal yapmak ama o Doğum anında neye karar vericem bilmiyorum belki son an sezeryan olabilirim,çok ama çok korkuyorum ama bi o kadar da hemen günler geçsin de oğlumu kucağıma alayım diye dua ediyorum 😇