Merve1511_ 3 ay evvel doğum yaptım..
3 sene evvel ise oglum dogdugunda
Oğlumda 10.lu hastane çıkışı almis onu vermistim içinde battaniyeside vardi bide ekstra 2 tane bebek bezi verdim.. hastane çıkışının 5 parçası kullanıldı geri kalanını geri verdiler..
Bende kizimda gene 10 lu hastane çıkışı aldım evde giydiririm diye ama 5 parça ve bir battaniye 2 adet bez verdim yeterli geldi ☺