Melakya aysesakaryaa benım kızım var asırı tatlı yedım sureklı duan oglum olacak tuzlu bahatlı eksı seler yıyorum 😇
yigitegenin_annesi aysesakaryaa erk bebkte yazın ortasında bile üşürsün diyorlar, elin veya yüzün kara olur geçiçi olarak, benım ayaklarım üşüdü yazıj ortasında ellerimde kara oldı geçti sonra 😂
Lelommm aysesakaryaa Sanırım herkes farklı yaşıyor ama erkek bebeğim olucak saçlarım boyalı gibi oluyordu simsiyah mat ve parlak yüzümde ışıl ışıldı parlıyordu ilk ay tatlı sonraki her ay ekşi ve tuzlu yedim göbek çizgim uzun değil göbeğimde tüylenme oluştu normalde yoktu
Anne_N yigitegenin_annesi ben de donuyorum. 40 gündür peluş battaniye ile yatıyorum. Yine de ısınamıyorum. 9. haftadayım. Bakalım ne olacak cinsiyet
Bifat1 yigitegenin_annesi ya benimde yüzüm karardı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Daha erken değil miii 16+6 dayız 2-3 hafta oluyor yani 😂
4438bebegim İki kız gebeliğim oldu ikisi birbirinden çok farklı birinde 6 ay küstüm diğerinde hiçbir şey olmadı,birinde çikolata dondurma diğerinde çiğ köfte turşu, yani cinsiyetin haricinde her çocuk bile farklı farklı oluyor
minnakannesi1 4438bebegim bende bende sandım bu sefer farklı.cinsiyet tüm belirtiler farklıydı çünkü. Ama alakası yokmuş hepsi hurafeymis
rabiamustafa Anne_N benim elim ayağım burnum buz gbi ama kızım olcak böyle şeylere inanmayın canım doktordan duyana kadar bişeye yormayın kız erkek olcak diye
aysesakaryaa Bende tatlı yiyemiyorum hep eksi tatlı şeylerden midem bulanıyor ağzımda sürekli seker tadı var ama eksi canı çeken kız diyorlar bu yüzden emin olmak istemiştim
Anne_N rabiamustafa Yok canım hiç önemli değil zaten. İnsan merak ediyor sadece. Sağlıklı olsun. Zamanında sağ sağlim kavuşalım ❤