Yusuf__eren Kızlar adet olcak gibi ağrı çekiyorum ara ara oluyor yanlarımdan baskı yapıyor erken doğum belirtisi değildir demi doktora daha ykn gittim bişey yoktu aniden bugün oldu üşttum feln dedim sanrm ama gaz Miki dedim bilmdm fikri olan var yaşayan yada
Sfm51 Yusuf__eren bende bugün ara ara kasık ağrısı yaşıyorum canım bende kontrole cuma günü gittim herşey yolundaydı şükür inşallah normaldir
Sdtcnts Yusuf__eren yalancı doğum sancıları sanırım. Bendr de başladı. Vücut kendini doğuma hazırlıyormuş
Ebrumrc Yusuf__eren canım yalancı sancılar başladı belkide ondandır ılık bi duş al ve dinlen geçerse yalancı sancı geçmezse doktoruna git derim yani kendi doktorum bu şekilde açıkladı yalancı sancı haftlrındayız
Birprensbirprensesannesi Yusuf__eren cnm mrb 3 qun önce bnde senin qbi aqri şikayetiyle apar topar qittim ama şükür bişey çıkmadı doktor bebek büyüdü için orqanlara baskı yapiyo korkulcak bişey yok dedi için rahat olsun ama aqrim qecmiyosa kontrole qit bı istersen
seyma-coskun-35 Yusuf__eren yalancı sancı olabilir mi internetten araştırın bi doktorunuzlada iletişimde olun mutlaka
gamzeeee07 Yusuf__eren bende de olmuştu. Dr a gittim herşeye baktı nst bağladı. Sonuç olarak hiçbişeyin yok bebeğin büyüyor dedi.
Yusuf__eren Birprensbirprensesannesi gittim canm enfeksiyon varmış erken doğuma tetikliyormus ilaç kullanıyorm şuan
Birprensbirprensesannesi Yusuf__eren anladm cnm dikkat et kendine ins vaktinde saatinde saqsalim qelsin kuzucuklar qecmis olsun