Nazarozcan Kızlar ben hakkrideyim eşimin görevi nedeniyle burda doğum yapicm gibi görünüyor kızlar devlet Hastanesi’nden başka hastane yok burda yani kızlar sorum şu paryla tek kişilik oda ayırta biliyozmu bilen varsa bana yazsın
Meralrabiamhmt Nazarozcan odalar zaten 2 kısılık bazen kımse olmayınca tek bıle olabılıyor bana oyle denk geldi ki zaten hasta yakını bıle bellı saat kalabılıyor sıkıntı olmuyor yani
Burcu98 Nazarozcan benim bildiğim kabul etmiyorlar benim eşimde askeri personel kimsem yok mecbur annesi gelecek uzaktan.
GKP22 Nazarozcan Ankara şehir Hastanesi’nde eş refakatçi olarak kalabiliyor odalar tek kişi olduğu için
Nazarozcan Meralrabiamhmt cnm benim kimsem olmadığı için tek kişilik oda da eşim durucak yanımda cunki başka kimsm yok eşimden başka eşim yanımda kalmazmi
Meralrabiamhmt Nazarozcan devlet hastanesınde refakatçi olarak bayan durmak zorunda dıye bılıyorum cunku bnmde esım tek yanımdaydı ama kesınlıkle kabul etmedıler annem gelmek zorunda kaldı yınede konusun hastanedeki kadın dogum gorevlılerıyle
Nazarozcan Meralrabiamhmt Ayn cnm konuşucm ondn başka kimsem yok mecbur yanımda kalmak zorunda ilk doğumum nede olsa ben tek nbrm
Gul76 Nazarozcan hastaneden hastaneye değişir eğer gittiginiz hastanenin kadın doğum bölümü ayriysa yani sadece kadin dogumsa erkek almiyolar yengemde dogurdugunda biz yoktuk memleketteydik esi tek vardi naptilarsa almadilar eşini tek basinaydi siz onu sorun zaten size olan şeyi soylerler
Gul76 Nazarozcan ya zaten önemli olan o sancilarda birinin elinden tutmasi doğurduktan sonrasi inanki umrunda olmuyo ama devlettede zaten seni aldilarmi dogyrtana kadar kimseyle gorusturmuyolar rabbim yardimcin olsun insallah sağ salim al kucagina🙏
Nazarozcan GKP22 biz odada kaldık cnm eşim pöh olduğu için sonra tahin hakkariye çıktı şuan hiç bilmiyorum burası nsl
Melek1111 Ben kadın doğumda hastanede yatarken yanımdaki kadının mecburen kocası beklemişti başka kimsesi olmadığı için bizim de rızamızı alarak
GKP22 Ozge-12345 Ankara şehir hastanesinde gebe okulu var zoom dan ders veriliyor haftada 1 gün 4 hafta sürüyor gebe okulu eğitimi aldığınızda doğum anına kadar yanınızda refakatçı kalabiliyor sancı anında yanınızda oluyor doğum anında dışarı çıkıyor sadece daha sonra siz hastaneden çıkana kadar yanınızda duruyor eş de seçilebiliyor refakatçi için