Gulsah1616 Senaa0 ben Kraftın aldım henüz kullanmak nasip olmadı ama baktığımda kaliteli duruyor. Tek tek ambalajlanmış, jelli ve etiketli .Memnun kalacağımı düşünüyorum
Gulsah1616 Senaa0 ya bence göğüs pedinin çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Yani hepsi aynı görevi görüyordur muhtemelen. O yüzden pahalı almaya gerek yok. Ben öyle o an onu gördüm de aldım. Başka marka görseydim belki onu alırdım ☺️
Aysegul354 Senaa0 bu göğüs pedi ne iş e yario acaba günde kac kere değiştirilio ilk hamilelik olunca bilemedim
Elika0 gokcekocyigit07 tek tek poşetli mi acaba. Yoksa direk makyaj pamukları gibi mi ? Anlatabildim mi bilmiyorum ama yani her pedin koruması var mı bi fotoğraf atabilir misiniz varsa sizde
Emine_clk01 Talhr 13.90 mıydı neydi yanlış hatırlamıyorsam e bebek siteden bakabilirsiniz çok pahalı bişe değildi
poyrazinannesi3547 gokcekocyigit07 çok teşekkür ederim bende bundan alym ❤1 paket alsak uzun süre gider zaten