Merhaba bugün kahvaltıdan biraz mutfak dolaplarını sildim. Çamaşır suyu,deterjan falan kullandım 3 saat falan ayakta kaldm bebeğim normalde aşırı aşırı hareketlidir ama sabahtan beri azdı hareketi iş yapınca daha da azaldı çok çok az hareket ediyor yani hastaneye gitsem mi sizce..normal günlerden çok daha az hareketi dinlendim tatlı yedim ama yine de hareketlenmiyor. Normalde yerinde durmazdi üzülüyorum bişey varmıdır 35+3