gunes1234 ben de 13+5 ama hala devam ediyor çıldırmak üzereyim, koku hassasiyeti ve kusma beni bitirdi üç aydır. Doktorum artık 16 son olsun yeter bıraksın yakanı bu bulantılar falan dedi, çoğunluk 16′dan sonra rahatlıyormuş. Benim şansıma 9 ay sürmez inşallah 🙏🏼 Prilam dr kullanıyorum, öğlen çok kötü hissedersen bir tane dramamine iç dedi doktorum. Zofer bile kesmedi benim bulantılarımı öyle berbat bi durum yani