Mom87897 Hiç diyet yapmadım canım, hiç mide bulantısı falan da yaşamadım. Ben sadece akiam 6 dan sonra hiç bir şey yemedim. Bol bol su içtim. Maşallah gebelik şekeri tansiyon falan hiç birini yaşamadım. Şekerli şeylerle aram yok, abur cubur tüketmem doktorum o yüzden böyle sağlıklı bir gebelik geçirdiğimi söyledi. Bu da beni hep motive etti. Ondan sanırım kilo almadım. ❤️ 31+0 da 2050 gr dı kızım. Yani sanırım ben zayıflamışım bebişim kilo almış 😍