Gzdkrkgz kubramenguc61 canım adatıpta ünal beye gitme de kime gidersen git 🙈 ben kurtköy ersoy hastanesinde şebnem hanıma gidiyorum çok memnunum araştırabilirsin onuda
kubramenguc61 Gzdkrkgz teşekkür ederim canım. İstabulu bilmediğim için evin yakınındaki hastaneler adatıp ve emsey. Ersoya da bi bakarım. Doğum ücretleri hakkında bir bilgin var mı
Gzdkrkgz kubramenguc61 doğum ücretlerini tam bilmiyorum canım ama ersoyda bu iki hastaneye yakın yine bakarsın konumuna
ilkgozagrimhavinim Merveee34 ne kaldı ki şurda dimi. Benim bu ara fazla ağrılarım var. Korkuyorum. Doktorum çarşamba nst te sokalım bi dedi. Bakalım hayırlısı
Merveee34 ilkgozagrimhavinim geçmiş olsun canım yalancı sancılar gerçek gibi oluyor .benimde o haftadan beri baya oluyor .zamanında sağlıcakla gelsinler insAllah 🤲🏻