Merhaba ben adet göremiyorum anca ilaçlarla kendim olduğumu asla hatırlamıyorum çok doktor denedik ama herkes farklı şeyler söyledi sonra bir doktor bulduk ve çok şükür klomen verdi adetin 3 günü başladım sonra adetliyken çağırdı ve yumurtaliklarima baktı gebeliğe uygun dedi ve iki doz aynı anda çatlatma iğnesi vurdu şuan çok şükür hamileyim 5 aylık rabbim kucaginizi boş bırakmasin tek şey umut kaybetmeyin 🤍💜