1suranur1anne Hamileliğinizde nefes darlığı çekiyor musunuz kaç haftalıkken ya ben korkuyorum artık en ufak rahatsızlığımda 😔
Zehra9616 1suranur1anne ilk gebeliginse normal korkman ama oyle herseyden korkarsan ciddi durum olursa allah vermesin daha kotu olursun ki sonuclarida kotu olur kotuyu cagirma sal gitsin nefes darligi herkeste olur hemen hemen
Mrsdettr 1suranur1anne evet bende nefes darlığı çekiyorum derin nefes alıp verin iyi gelecektir ne yazık ki bi çözümü yok hamilelikte normalmiş korkutmayın kendinizi 🥰
gulsonmez27 Benim 12 haftalıkken nefes darlığım olmuştu kendimi acile zor attım hava falan taktılar Parol flakon taktılar ancak öyle rahatladım sonra 2-3 hafta sonra yine aynı şey oldu çok şükür şuan öyle bir sıkıntım yok psikolojik miydi bilemiyorum
1suranur1anne Mrsdettr ya ikinci gebeliğim normalde ilk gebeliğimde asla böyle değildim galiba artık kızım var kaybetme korkusu derken böyle oluyorum