DefneninLiya Adetime 10 gün kala regl oldum normalde 8 gün sürer bitmesi ama 4 gün sürdü.Simdi normal regl günüm ve sancım var. bu durumu yaşayan var mı.
Feminenia DefneninLiya Canım bende de olmuşdu ama bende adetimden 1 hafta sonra yeniden olmuşdum hormonlar düzensizliğinden ola bilir ya da kimyası gebelik gedirmiş ola bilirsin
DefneninLiya Ogretmenanneyim canım normalde her ayın 19 unda adet oluyorum bundan 10 gün öncesinde adet oldum.bugun de adet sancım var( her ay olduğum tarih) yani ayda iki kere olmuş olacagim
DefneninLiya Ogretmenanneyim şimdi kimyasal gebelik belirtilerini okudum benim durumla uyuşuyor sanki